مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-15حوادث

امدادرسانی به 232 هم استانی سیل زده در گیلان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: همزمان با آغاز بارش باران و سیل در استان گیلان به 232 نفر از هموطنان متاثر از باران و سیل امدادرسانی شد.

- سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه همزمان با آغاز بارش باران در استان گیلان از شامگاه چهارشنبه، 19 آبان به 232 نفر از هموطنان متاثر از بارش باران امدادرسانی شد، اظهار کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب و پایگاه های امداد و نجات املش، رودسر، فومن، صومعه سرا، رودبار و انزلی طی عملیات های مختلف نسبت به امدادرسانی از جمله آب گرفتگی 10 باب منزل در شهرستان رودسر، 26 باب منزل در املش، یک باب منزل در فومن، 20 باب منزل در صومعه سرا و شش باب منزل در انزلی با استفاده از خودرو کمک کار به وسیله موتور آب نسبت به تخلیه آب گرفتگی منازل اقدام کردند.

وی افزود: تعداد شش نفر از ساکنین دو منزل مسکونی در میانده چابکسر به مناطق امن و 27 نفر از ساکنین 20 منزل مسکونی باقلاکش صومعه سرا توسط عوامل امدادی در مسجد منطقه مذکور اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، ضمن اشاره به فعالیت 44 شعبه، پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای مقابله با باران، عنوان کرد: تعداد 37 تخته پتو، یکصد قرص نان، هشت کیلوگرم خرما و 1200 بطری آب معدنی بین افراد متاثر از بارش باران و وقوع سیل در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 232 هم استانی سیل زده در گیلان

امدادرسانی به 232 هم استانی سیل زده در گیلان